Ucapan dari Nurul Izzah

Posted: Saturday, November 13, 2010 by PiSmP MathS2 in Labels: ,
0



Ucapan Untuk Puan Siti :


Kesempatan yang ada ini, saya ingin menyusun jari sepuluh memohon kemaafan. Sepanjang tempoh 4 tahun menjadi anak didikan Puan, sudah pasti ada kesilapan dan kesalahan yang saya lakukan. Andai kata ada tersalah kata tersilap laku, harap dimaafkan. Segala teguran dan nasihat Puan pasti akan saya sematkan di dada. Harapan saya semoga Puan sentiasa sihat dan dicucuri Allah dengan limpahan rahmat kurniaanNya. Saya juga berharap agar Puan akan mendoakan kejayaan dan kesejahteraan saya di masa akan datang. Jika ada kelapangan, pasti saya akan berkunjung lagi menziarahi Puan di sini…L0VE U S0 MUCH PUAN SITI RAPEAH…


Ucapan Untuk Rakan Kelas :

Salam…Sebagaimana yang kita ketahui, ini merupakan yang terakhir bagi kita pelajar-pelajar Matematik 2 8PISMP bersama. Selama 4 tahun kita bersama di institute ini, banyak kenangan suka duka yang tidak akan saya lupakan. Pengalaman dan kenangan yang saya perolehi bersama kawan-kawan semua tak akan luput di ingatan.  Ianya  amat berharga yang boleh saya jadikannya sebagai salah satu kenangan manis yang akan tersemat di sanubari ini.
Yang pastinya, perkara yang paling tidak dapat dilupakan adalah sikap kawan-kawan amat baik dan sentiasa memberi kerjasama dalam setiap perkara samada ianya berkaitan dengan tugasan ,tunjuk ajar dan perkara-perkara yang tidak formal. Budi yang kawan-kawan hulurkan ketika saya dalam kesusahan dan kesenangan tidak akan saya lupakan selamnya…Saya sangat sayang kawan-kawan saya…

Wardah,Iylia,Sakinah,Hakimah,Aishah,Anis,Linda,Sul,Fauzia,Fikry,Iqbal,Ekhsan,Zul,
Naz,Aiman,Ridhwan,Amin,Hafeez,Sobri…L0VE U ALL…maafkan daku andai terkasar bahasa dan membuat hati kawan-kawan terguris…

0 comments: