Ucapan dari Mohd Iqbal

Posted: Tuesday, November 16, 2010 by PiSmP MathS2 in Labels: ,
1


Ucapan Untuk Puan Siti :


Assalamualaikum Puan..
Seperti baru semalam saya bersua wajah dengan puan buat pertama kalinya ketika mendaftarkan diri sebagai pelajar Matematik2 empat tahun yang lalu..bak kata orang kepulauan maldives, tiada istilah lama apabila kita bahagia bersama orang yang disenangi malah disayangi..begitulah yang telah saya rasakan sepanjang menjadi anak didik dibawah jagaan puan selama ini... semuanya terlalu singkat..saya dan rakan lain amat bersyukur dapat berpeluang menjadi anak didik puan.. walau segunung ucapan terima kasih pun masih belum mampu tuk menggantikan segala curahan kasih serta ilmu yang telah puan semai di setiap jiwa kami...namun TERIMA KASIH saya ucapkan kepada puan..di kesempatan ini juga saya ingin menyusun jari jemari bengkok yang kurang cerahnya ini untuk memohon maaf di atas segala ketelanjuran mahupun karenah pelbagai yang telah tercetus di sepanjang tempoh saya menuntut di bawah jagaan puan..mohon dihalalkan segala ilmu yg telah diberikan.. semoga puan hidup bahagia bersama keluar ga tercinta dan sentiasa dilindungi dengan rahmat serta maghfirah dari Nya yang Maha Kuasa...sampai ketemu dilain ketika..sekian dari saya..MOHD IQBAL BIN MOHD HAMIDON..PELAJAR MATEMATIK 2 AMBILAN JULAI 2007...wassalam..


Ucapan Untuk Rakan Kelas :

Assalamualaikum budak-budak Matematik 2..budak ke??..masing-masing dah berbulu x kan nak panggil budak lagi..hahaa..mungkin semasa korang bacer warkah ni aku dah tiada dalam muke bumi ni( ayat cerpen cinta sebab dier saket kanser) weh..ilex arr..x yah nangis dulu..lum sampai part touching2 lagi..nanti dah sampai jgn malu lak nak touch2...adehh..kang naz potong lak ucapan aku neh..jgn potong weh..sume dah dewasa..cume mungkin ader yg maseh blum merasa...hahahaa..kite ader 20 orang kan..2 orang dah kawen..si pojie angel ngan sul..dua-dua pun bakal mama...yeahh..semoga tercapai hasrat tuk menjadi hot mama..2 orang lagi bakal kawen..kojey ngan eca...nanti kang kite kumpul le blek g umah eca kt sg buloh k...dah belaja lum ca??erm..kat uma kojey blah pompuan aku mungkin adalah pengapit beliau..so maner2 yg rindu nak layan kemanisan tapai(aku ler) bley larr trun pontian..kalo x sempat,bley pegi umah dier kat hutan kampung ,kedah..dah x banjir time tuh..dont wori..sorang lagi bakal b ertunang..wan pinky..si dubuk yg hebat ketika di air..ohh..kau mmg hebat dan agak pantas walaupun x sepantas kojey..20 dah tolak 5..tinggal lah lagi 15 = 7 dara + 8 teruna( semua still teruna kan?!)..duduk lamer2 sekali..knpem arr ader yg terjatuh n kadang2 terbangun..terjatuh cinta sesame kiter..terbangun..ape lak yg terbangun..hahaa..guys...ape yg terbangun tuh??..fullstop..so pertemuan 4 tahun ni telah mengikat 2 hubungan janji setia untuk ke jinjang kelamin..eh..pelamin..1st hot couple..sob ngan ilya..(yg hot sorang jer..sorang lagi terlalu hot sampai rentung).. 2nd couple lak adalah couple baru wujud..aku dah lamer nampak masa depan dieorang neh..aku dah agak dah knpem jadik..last2 jadik gak ayie ngn kimah..idong dieorang yg cam red indian tu mmg sepadan..walaupun sorang je yg cam indian..15-4 = 11...5 dara n 6 teruna...yg x beshnya..yg 5 dara tu sume dah berpunye..dah arr sume cun2..dammnnn...sebenanye sume dak2 pmpuan kelas ni adalah cinta dalam hati aku..p sorang pun x mo kat aku..malang tol..1st ialah senah putih..couple ngn tokwan(geng rxz malaya nih)..2nd is anis a.k.a artis mantap..couple ngan pakkem a.k.a buncit..3rd si linda..die ni lagi ar..5 taun stgh da knal..last2 couple ngan sorang abg navy..4th is izzah yg garang..couple ngan deli yg x garang..last sekali is cekdah..dgr2 couple ngan abg dr kedah..ohh ye..cekdah bagi aku pndrive k..hahaa..suke siol..tenkiu2!!! habis psal gurlz..tinggal 6 lagi jantan..yg paling jantan dlm kelas aku ni ialah naz..haha..status dia is complicated..ade bran bley masuk line..2nd is hafez..bendahari sepanjang zaman...kalo die idop zaman kesultanan melayu melaka knpem dier jadik bendahara..3rd is ehsan..abg city...single lagi ni wehhhhh..cepat2...try ler usha tuk jadikan laki..+ pndai masak...4th lak is cendol..kalo x knal name die aiman..antara yg paling lame aku kenal n idop skali..dari kurus smpaile die dah jadi gemok skang..5th ialah abang sulong kite..amin@pokleh..abg hebat yg mmg disanjung sent iasa..byk tol kite dapat name sebab usaha gigih gile2 amin..sebab tu ler name die amin maniax.. last sekali aku..sampai part ni aku dah nk nanges da...baru sedar semuanya dah x macam dulu...segalanya bakal berubah..kebenaran mmg pahit tuk ditelan..segala kenangan neh akan aku simpan di celah-celah lipatan memori yg terindah...mintak maap sume eh..aku banyak wat salah..knpem ramai yg x puas hati kt aku..tp tu ler aku x mampu nk puaskan semua..kene minum tongkat ali banyak2 kot..hahaaa...thankz so much coz sudi terima aku untuk jadi sebahagian daripada korang..walaupun sekadar persinggahan namun ia sangat bermakna..semoga pelayaran kalian seterusnya terjauh dari ribut besar yg menggiler...keep in touch weh..ahh..ahh..from me mohd iqbal a.k.a tapai...

1 comments:

  1. Anonymous says:

    salam... weh.. bal.. pe yg kalo bran masuk line?? hahah.. tq bro.. moga kta jumpa lagi...