Ucapan dari Mohd Amin Soleh

Posted: Saturday, November 13, 2010 by PiSmP MathS2 in Labels: ,
0



Ucapan Untuk Puan Siti :


Salam puan. Puan menjadi  mentor saya sejak dari foundation lagi. So, kira saya bolehlah dikatakan mengenali puan. Puan memang sporting, cool dan paling penting memahami. Saya memang bangga jadi mentee puan. Walau pun kadang2 mungkin kami berperangai macam keanak-anakan, tapi puan still rilex & cool. Kami dilayan macam orang dewasa dan penerimaan antara kita sangat baik. Jadi puan, saya nak ambil kesempatan ni memohon kemaafan kalau ade kesilapan(macam ucapan raya dah), dan ucapan Terima Kasih yang tak terhingga sebab sudi melayan kerenah kami. Doakan kejayaan & kecemerlangan kami. YOU ARE THE BEST!

Ucapan Untuk Rakan Kelas :

Kepada rakan-rakan kelas yg aku kasihi(cewah), sedar x sedar dh 4 tahun ek kite bersama. Yg dr foundation Maktab Teknik takyah cite la, 5 taun stgh..walau ape pun, sume dari kite berada kat sistem pendidikan guru ni 5 taun setengah. A very long journey to hold a degree. Tapi, perjuangan kita belum selesai(ayat mcm pernah dengar kn?) kerana perjuangan utk anak bangsa kat luar tu lebih panjang.  Personally aku just harap persahabatan & permuafakatan yg wujud tu still berpanjangan. Kalau nk cerita pasal memori kita bersama memang banyak sgt…and of course, I LOVE U’OLL!!

0 comments: