Ucapan dari Noraishah

Posted: Tuesday, November 16, 2010 by PiSmP MathS2 in Labels: ,
0


Ucapan Untuk Puan Siti :

buat bonda yg amat disyangi~
salam puan,trima kaseh atas segala tunjuk ajar serta ilmu yg puan berikan pade kami smua~sesungguhnya hanya Allah dpt membalasnya.. ampon dan maaf dipinta andai ada teguris rasa sepanjang puan menjadi ibu kami disini.. halalkan makan dan minum kami ye puan.. doakan kejayaan kami dunia dan akhirat =) ure the best mom lah!! pasti saya dan sahabats akan rindu puan sangat2..take care of urself dan ingat2lah slalu kami yg nakal2 nie =) ~sayang puan!



Ucapan Untuk Rakan Kelas :


tok sahabat2 tesyang~
bejuta2 trima kaseh kat korang sbb sudi jadi sahabat terbaek aku sepanjang aku brada kat maktab nie~sungguh aku tak penah bygkan betapa sakit rase pepisahan ni..namun,walau berpisah badan aku harap kat hati korang masih ade name aku.chewaahhhh! aku memang takkan penah lupe smua jasa baek korang dlm susah senang aku kat sini.moga Allah saje yg dpt membalasnye. ku doakan agar kite sume dpt kecapi kehidupan yg lebih baek lepas ni~n dpt posting awl hendaknye.mintak halal makan dan minum,jua duet yg terpinjam ke,terbelanja ke~ampon dan maaf andai ade teguris rase sepnjang aku kenal korang sume~last but nt least~aku sayang korang sume!!

0 comments: